Ultimate magazine theme for WordPress.

Напук на журито! Къци е № 1 – истински двойник на Джорджано в „Капките”

0

- Advertisement -

Зрителите недоволстват, че журито прецаква актьора с най-трудните за имитиране образи

Къци Вапцаров отново се превърна в истинска сензация с поредното си превъплъщение в шоуто за имитации „Като две капки вода”. Шоуменът пресъздаде най-големия хит на интернет звездата Джорджано „Отиваме на купон”. Гласовитият Къци с лекота се справи с фалшивото носово пеене. Брилянтната имитация на актьора го изстреля на второто място за вечерта заради още по-доброто превъплъщение на Фики в Рей Чарлз, пише Уикенд.

Още когато разбра, че ще трябва да изпълнява песен на Джорджано миналия понеделник, Къци  бе шокиран. Метаморфозата му обаче се оказа толкова сполучлива, че журиращите Хилда Казасян и Фънки дори му намекнаха, че е като истински двойник на Джорджано. Синеокият изпълнител присъстваше в залата и изгледа от първия ред култовата имитация на Къци. До него сияеше неговата майка. Хилда обаче не се сдържа и призна, че оригиналът пее доста фалшиво.

Имитацията на Къци отприщи хиляди коментари в социалните мрежи. Зрителите недоволстваха, че журито неглижира изпълненията на Вапцаров, който всеки път полага огромен труд, за да се доближи до оригинала. Бутонът на късмета, който както е известно, не избира песните на случаен принцип, винаги му определя най-трудните задачи.

Джорджано или Мирослав Стоянов, както е истинското име на изпълнителя от Стара Загора, не пропусна да отбележи, че образът му никак не е лесен за имитиране. „Според мене образът на Джорджано е много труден за имитация. Вие сте се постарали много добре и образът ми хареса”, призна ексцентрикът.

Преди 8 години интернет сензацията Джорджано доказа, че липсата на музикален талант и абсурдните текстове не са пречка да станеш популярен в родния шоубизнес. Характерният му аутистично-фъфлещ стил завладя социалните мрежи не само в България, а по целия свят и само за няколко часа натрупа стотици коментари и хиляди споделяния. Към днешна дата емблематичният хит на Джорджано „Отиваме на купон” има над милион и половина гледания в най-популярния сайт за видеосподеляне.

34-годишният Мирослав живее в Стара Загора, няма музикално образование, завършил е професионална гимназия по облекло и туризъм с профил „Готварство”. Не е известно колко е добър с черпака, но определено е наясно с рецептата за създаване на хитове. Най-много поддръжници Джорджано има сред американците и британците, които твърдят, че си го пускат за разтуха дори на работните си места и искрено се забавляват с тоталното му неумение да улучи тоновете на иначе елементарните си песни.

Оставете отговор

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече