Ultimate magazine theme for WordPress.

Наум Шопов става конкуренция на д-р Енчев

0

- Advertisement -

След финала на „Откраднат живот“ актьорът Наум Шопов смята да се върне към истинското си призвание – а именно да бъде лекар. Той е твърдо решен да завърши специализацията си по пластична хирургия и да стане конкуренция на д-р Ангел Енчев.

Покрай сериала той Шопов-младши си докарвал добри доходи, но след финала те секват и семейството не може вече да разчита само на инфлуенсърските си заложби. Актьорът знае, че именно в пластичната хирургия има много хляб и затова е категоричен, че ще се захване с нея.

„Бях само на 23 години, когато започнах да се снимам в поредицата „Откраднат живот“. Обади ми се Любо Нейков да ме покани на кастинг. Първата ми реакция беше: „Не, благодаря!“. Петата – също, но той беше сигурен, че мога да се справя. И ме убеди да отида на среща с Евтим Милошев”, връща лентата на спомените Шопов.

На един от кастингите той се запознал с ерканната си партньорка Луиза Григорова, която в началото му се сторила доста надута. После обаче се сближили и много си допаднали. Tя му помогнала да се отпусне и да преодолее напрежението на снимачната площадка. Наум до последно се опасявал, че няма да се справи и даже бил готов да се откаже малко преди старта на сезона. Той обмислял да излъже, че е счупил крак, за да не отиде на първия си снимачен ден, пише „Уикенд“.

В крайна сметка младият Шопов се съгласил да участва в сериала най-вече заради материалните облаги. До този момент той все още взимал пари от родителите за джобни и това сериозно го потискало. С хонорарите си от снимките най-сетне си позволил да бъде самостоятелен, а от връхлетялата го внезапно слава извлякъл и още дивиденти.

Покрай хитовата поредица Наум се сдоби с широка популярност и събра близо 200 000 последователи в социалната мрежа. Активността в инстаграм му донесе сериозни приходи от реклами и той намери още едно поле за изява – стана инфлуенсър и започна да снима влогове с годеницата си Теа Минкова.

Откакто са родители, офертите към тях от бебешки фирми валят като дъжд, а младото семейство трупа пачки в банковата си сметка. Рекламират памперси, детска козметика, дрехи, колички и какво ли още не. Минкова дори напусна работата си в банка, за да може да се посвети на инфлуенсърството.

Оставете отговор

Вашият електронен адрес няма да бъде публикуван.

Този уебсайт използва бисквитки за да подобри вашето пребиваване на него. Приемам Научете повече