- Advertisement -
Тончо Токмакчиев и Теди Москов стоят за новото явление у нас, а именно интернет сериалът „Изпечен”.
В интервю за в. „Уикенд” бившият член на „Каналето” разказва своите емоции покрай участието си:
„Захванахме се с Димитър Митовски. По негова идея е сериалът. И двамата сме продуценти в проекта, който разчита на продуктово позициониране – осъществен е изцяло по този начин. Ние сме предприемачи, използващи средства само от партньорите ни, от рекламодателите. Искаме да създадем ентъртеймънт канал. Използвахме този, който Митовски е разработил покрай „Под прикритие”. „Изпечен” е микс между стендъп и ситуационна комедия. Епизодите са кратки, по 10-12 минути. Доволни сме, защото се оказа, че има голям интерес към продукта. Имаме дори идея за втори сезон, който се надяваме да стартираме напролет. Благодаря на колегите, които участват – Искра Радева, Албена Михова…”.
И допълва, че ролята на шеф Силвио Веримезов от „Двата чучура” му харесва.
„Говорим за готвене, но реално става въпрос за други неща. Гледаме да има повече хумор и забавление. В тази пандемия ситуацията в театрите и сценичните изкуства е доста тежка. Трябва да се търсят алтернативни форми за изява. Театърът не може да бъде онлайн. Бяха направени опити, но не става. Театърът е контакт, партньорство на актьора с живата публика. Проекта „Изпечен” го започнахме с Митовски, когато обявиха пандемията през пролетта. Продуктът е провокиран и от ситуацията с Ковид-19, коронавирусът беше катализатор. Друга причина за създаването на „Изпечен” е, че интернет постепенно се превръща в една от най-сигурните медии, мястото, където няма чак такива големи ограничения, няма рестрикции. Публиката също нараства осезаемо, вече над 70% от хората у нас ползват интернет ежедневно, което е обнадеждаващо.”, допълва той.